Halloween'owo :)

Cześć.
 Jak już wiecie mam na imię Oliwia. Coś mnie zachęciło i postanowiłam zacząć prowadzić bloga.. Nie jestem do końca pewna co do tematów ale na pewno będzie sporo nowinek dotyczących mody, sportów, muzyki.. i oczywiście jedzenia. :3 Tym właśnie się interesuję.Na co dzień staram się choć trochę "wybijać" z rutyny jaką są szkoła, korki, dom itp. Często spotykam się znajomymi, słucham dużo muzyki i gram.. ostatnio niestety tylko w siatkówkę :)To mój pierwszy blog więc nie chcę się zbytnio rozpisywać. Mam nadzieję, że będziecie mnie wspierać oraz mówić jeśli będę robić coś źle bo jak wiecie.. każdy popełnia błędy. Ważne jest, żeby wykorzystywać krytykę i piąć się ku górze. :DTaka mała przerwa między biologią a matmą :) 

Piątek uważam za udany. Wspaniały wieczór z siostrzyczką dużo śmiechu i zabawy. Może później będzie kilka fotek a na razie trzeba zakuwać -.-


sisters. kocham <3

Komentarze