Black&white photos

05:43

Heej. Jak wam mija ten tydzień? Ja szczerze mówiąc nie narzekam. od dwóch dni mam rekolekcje co równa się z całymi wolnymi dniami..(taki długi weekend).
Oczywiście przed maturą trzeba chodzić na fakultety, korki, zajęcia dodatkowe, ale plusem jest to, że omijają mnie pozostało, nudne lekcje :)

Ostatnio coraz bardziej przemawiają do mnie zdjęcia typu black&white. Bardzo mi się podobają. Mam nadzieję, że niedługo wrzucę coś swojego, tak więc zaglądajcie częściej. A na dzisiaj znowu kilka internetowych fotek :P





















PS. Dziewczyny ją cudownee *.*






You Might Also Like

2 komentarze

  1. I love b&w pictures!!

    I am following you on gfc, would you like to follow me back so we can stay in touch?

    Also, could you click on the links on my latest post? Thanks =)

    http://mypetitecorner.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Thank you. Of course I would like :)
    Thanks for comment.
    Best whishes :D

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz jest dla mnie ogromną motywacją. Staram się odpowiadać na każde chociaż krótkim "dziękuję"
Dlatego jeśli już jesteś na moim blogu podziel się swoją opinią. To bardzo wiele dla mnie znacz :*

Blog Archive

Google+ Followers