Konkurs od O.P.I

09:08


No heej kochani. Tak.. wiem. Pisałam że kolejny post za tydzień ale.. nie mogłam czekać. :P
Znalazłam chwilkę żeby wydusić kilka marnych słów :)

Mam dla Was konkurs. Co musicie zrobić?


1. Zaobserwować mojego bloga. >>KLIK<<
2. Napisać, co najbardziej się Wam w nim podoba.
3. Zadać pytanie, na które chcecie uzyskać odpowiedź w następnym poście
4. Podać swój e-mail i nazwę pod którą mnie obserwujecie :)

Co zyskujecie? 


* Z 15 pierwszych obserwatorów wybiorę kilku i zapromuję w następnym poście.
* Zaobserwuję 5 osób z najciekawszymi komentarzami. 
* Wylosuję jedną osobę, która otrzyma jeden z lakierów od O.P.I





Konkurs trwa do końca maja. ZAPRASZAM ! ! !

You Might Also Like

32 komentarze

  1. Great nail polishes:) kiss

    http://denimakeup95.blogspot.it/

    OdpowiedzUsuń
  2. Lakiery wyglądają ślicznie :) Ja niestety się nie zgłoszę, bo przesyłka do Anglii jest dośc droga, ale zaobserwuję :)

    http://chilling-strawberry.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Beautiful colors ;) love the 2º nails
    Kiss

    http://inspirationswithm.blogspot.pt/

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetny post! Co powiesz na wspólną obserwację? Zacznij i mnie poinformuj, a na pewno uczciwie się odwdzięczę :) Poklikałabyś w linki w poście? Byłabym bardzo wdzięczna i odwdzięczyła się u Ciebie tym samym! Mój Blog

    OdpowiedzUsuń
  5. fajny post
    obserwujemy?
    http://paolciapolcia16.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

  6. piękny ten lakier! co powiesz na wspólną obserwację? :)
    BLOG-KLIK

    OdpowiedzUsuń
  7. "OPI" to genialna firma- szkoda tylko, że ich lakiery nie mają troszkę niższych cen ;))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Doskonale Cie rozumiem. Dla mnie też te ceny są troszeczkę wygórowane ale muszę przyznać że lakier trzyma mi się na paznokciach przez dłuugi czas, nie odpryskuje itp. Po prostu jest genialny :D

      Usuń
  8. super ten lakier!
    Pozdrawiam,
    www.ola.robi.to

    OdpowiedzUsuń
  9. obserwuję jako Faith., mail to; triadaglif@o2.pl
    A co do pytania to może dosyć banalne, ale chciałabym znac odpowiedź, mianowicie kto Cię inspiruje? Wymień kilka osób, które sprawiają, że masz siłę do działania, dają ci porządnego kopa motywacyjnego, podtrzymują na duchu w trudnych sytuacjach. I możesz oczywiście podac kogoś sławnego jak i z twojego otoczenia. Jestem naprawdę tego ciekawa, bo od niedawna jaram się tematem inspirujących historii :)
    W Twoim blogu podoba mi się, że robisz posty z tematycznymi inspiracjami, poświęcone tylko jednej tematyce, czyli np. te new balancy, yoga itp :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję. Niedługo post z odpowiedziami a na razie wciąż zapraszam wszystkich do kokursu. Pozdrawiaam :*

      Usuń

  10. donutworrybehappy.blogspot.com - zapraszam do mnie, nowy post z propozycjami sukienek na mój bal, poklikasz w linki? będę wdzięczna <3

    OdpowiedzUsuń
  11. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń
  12. wonderful color nails dear !!!
    would you like to follow each other on our blog ...?
    let me know --- >>> http://mcaruso930.blogspot.it/
    I aspect, a kiss: - *

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Thank U :) Your blog if beauty. I'll follow you.
      Kisses from Poland.

      Usuń
  13. Świetny blog oraz świetne zdjęcia :)
    Obserwujemy ?
    http://bedifferent-ania.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Witaj :* niee biorę udziału w konkursie, ale z przyjemnością zaobserwuję Twojego bloga, bo bardzo mi się tutaj podoba. Podoba ze względu takiego, że uwielbiam kupować ciuchy, czy drogie, czy tanie...ważne, że są o CIUUUCHY ;) czasem, gdy nie mam totalnie humoru, sama nie wiem czego chcę to muszę mieć miejsce, gdzie będzie istniała dla mnie odpowiedź na pytanie "co chcesz kupić" i dzięki Tobie właśnie znajduję odpowiedzi :*
    pytałaś o wspólną obserwację, tak więc obserwuję i liczę na rewanż :*
    flawstyle.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. I adore OPI, pretty much my favorite nail polish brand! Great quality & affordable

    XO Naomi in Wonderland

    OdpowiedzUsuń
  16. OPI is such an amazing brand! Love these colours!

    XO IMKE // www.pastellics.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Obserwuję jako Katie about Katie.
    W twoim blogu podoba mi się najbardziej to,że piszesz posty o różnorodnej tematyce.Podoba mi się również to,że posty są zadbane,przemyślane,uporządkowane i z dobrymi zdjęciami,dla tego dobrze się je czyta.:) mój email - milord343@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeszcze pytanie - Czy kiedykolwiek miałaś gorszy okres w blogowaniu,chciałaś usunąć bloga lub nie miałaś weny do postów ?

      Usuń
    2. Dziękuję szczególnie za pytanie. Odpowiedź już wkrótce :) Zapraszam WSZYSTKICH :*

      Usuń
  18. hey dear, i really love your blog! so many great posts :)
    Can I ask you to like my facebook page?
    https://www.facebook.com/fashionneed09
    I would be really happy to do the same :)
    xoxo
    Valentina from fashion need

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Yes, it's no problem :) Thank U so much for visit my blog :)

      Usuń
  19. Thank you, your blog is amazing as well :)
    Liebst, Lea.
    http://erdbeertiramisu.blogspot.de/

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz jest dla mnie ogromną motywacją. Staram się odpowiadać na każde chociaż krótkim "dziękuję"
Dlatego jeśli już jesteś na moim blogu podziel się swoją opinią. To bardzo wiele dla mnie znacz :*

Blog Archive

Google+ Followers