Dziękuję wszystkim ;*

12:26

Hello ;)
Kochani ! Zrobilście mi dzisiaj ogromną niespodziankę !

Dawno nie zaglądalam na bloga, jedynie odpisywałam na komentarze. Dzisiaj chciałam sprawdzić jak wygląda cała sytuacja.. A tu prosze!!

Równe 10,000 !

Dziękuję wszystkim, którzy są ze mną, wspierają mnie, czytają bloga, komentują, chcą więcej ;)


Jesteście kochani ;*

Z mojej strony postaram się częściej pisac i wrzucać wiecej zdjęć !



Ps. Jeśli macie jakieś pytania to piszcie w komentarzach. Z przyjemnoscią na nie odpowiem

You Might Also Like

10 komentarze

  1. Gratuluje tylu odwiedzin
    Pozdrawiam,Madda
    blog ->klik

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, wszystko zawdzięcza moim obserwatorom ;*

      Usuń
  2. gratuluję :)

    zapraszam do mnie na nowy post ;)
    ewamaliszewskaoff.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratuluję :)
    Mam pewną prośbę - poklikasz w baner po prawej stronie i w linki w tym poście? Za kliknięcia we wszystko i podanie cen daję dwa komentarze. Zapraszam również do konkursu :)
    http://bruneheureuse.blogspot.com/2015/07/lucluc-wishlist.html

    OdpowiedzUsuń
  4. Zapraszam na rozdanie.
    Nagrodą jest VOUCHER o wartości 50 zł :)
    http://inszaworld.blogspot.com/2015/07/parasailing-i-rozdanie.html

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratulacje :)
    pozdrawiam świetny blog będę zaglądać częściej

    Zaczynam współpracę z jedną firma i potrzebuje Twojej pomocy:) Czy mogłabyś poklikać w linki, bardzo mi zależy ! :)
    http://natalia004j.blogspot.com/2015/07/lucluc.html

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) oczywiście że zaglądnę i poklikam :)

      Usuń

Każdy komentarz jest dla mnie ogromną motywacją. Staram się odpowiadać na każde chociaż krótkim "dziękuję"
Dlatego jeśli już jesteś na moim blogu podziel się swoją opinią. To bardzo wiele dla mnie znacz :*

Blog Archive

Google+ Followers