#Mehndi #India #tattoos #bodyart

Heej pyśki. Od kilku dni jestem w Polsce. Pogoda totalnie mnie dobija.. A mówią że to na wypsach zwykle pada. Teraz dalabym wiele zeby przez kilka dni bylo tu tak gorąco jak bylo w Londynie ;)
Już od jakiegoś czasu zabieram się do zrobienia mehndi - tattoos z henny zanany głownie z tradycji indyjskich. ❤ Wydaje mi się że to te wzory sprawiają, ze nie mogę oderwać oczu od dłoni jak te na zdjęciach ;)
Zawsze interesowała mnie kultura indii, zycie hindusow, ich piękny (jak dla mnie) kraj. Możliwe ze znajdzie się na moim blogu nie jeden post na ten temat.
Myślę ze za kilka dni pojawi się post z moim mehndi a teraz piszcie co o tym myslicie, czy Wam sie to podoba. :D 
PS.Zapraszam do obserowania mnie na instagramie : oli0214
 buziakii ;*





Komentarze

  1. Ja nie przepadam za tatuażami :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja nie lubię tatuaży co nie znaczy że te zdjęcia wyglądają ciekawie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Dziękuję Wam bardzo. Mimo ze mamy odmienne poglady na temat tatuazy ciesze sie ze szczerze wyrazacie swoje opinie. Kazdy wasz komentarz wiele dla mnie znaczy. Pozdrawiam ❤❤

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetny blog. Nie prowadzę własnego ale czasami lubię szukać jakiś motywacji i często wchodzę na blogi szczególnie te modowe. I myślę że będę zaglądać tu częściej.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje, to bardzo miłe z Twojej strony :) Pozdrawiam i zapraszam na przyszłe posty :)

      Usuń
  5. Ja nie przepadam za tatuażami, sama nie chciałabym mieć w przyszłości, ale te bardzo mi się podobają :)
    ✿ agnieszkaa-es.blogspot.com ✿

    OdpowiedzUsuń
  6. mega mi się te tatuaże podobają :)
    http://diary-of-juuliet.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Kocham tatuaże! To piękna ozdoba naszego ciała i wspomnienie, które nazawsze zostanie z nami:)
    Zapraszam http://mojemysli-agniecha.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Każdy komentarz jest dla mnie ogromną motywacją. Staram się odpowiadać na każde chociaż krótkim "dziękuję"
Dlatego jeśli już jesteś na moim blogu podziel się swoją opinią. To bardzo wiele dla mnie znacz :*