Mehndi by myself.

23:18

PL
Dzień dobry. ;) 
Dzisiaj troszke inaczej bo piszę post o godzinie 7:30. Mimo to noc była dobra. Odkąd wrociłam z Londynu wstaje najwczesniej ok. godziny 11:30. Nigdy wczesniej mi się to nie zdarzało :)

Chce Wam pokazać mehndi które zrobiłam siostrze. Jak na pierwszy raz jestem bardzo zadowolona z efektu. 
A juz za kilka dni pojawią się zdjęcia z jakieś sesji (mam taką nadzieję )

Buziaki, pozdrawiam :*

ANG
Good morning ;)
Today little different because I'm writting this post at 7:30 a.m. but the night was good for me. Since I came from London I wake up erliest about 11:30 a.m. What's never happend. ;)

But now I woluld like to show you mehndi which I made for my sister. Like for the first time I'm very glad of effects. 
And for few day I'll give you some photos from any session ( I think so )

Kisses, regards :*



You Might Also Like

26 komentarze

  1. Great Post! Follow each other on GFC, Google+, Twitter, facebook, Instagram and Bloglovin? If yes, follow me and i follow back as soon as i see it. Let me know with a comment on my Blog

    Keep in Touch xx Rabea from germany
    http://www.rabeasbeautytipps.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Genialny tatuaz !
    Zapraszam do mnie na bloga. Wbojaj na anitafafara.blogspot.com . jesli skomentujesz napewno nie zapomne o twoim blogu ;D

    OdpowiedzUsuń
  3. Wow, bardzo ładnie :) może obserwacja? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, miło mi :) Oczywiście ze zaobserwuję :D

      Usuń
  4. Super tatuaż! :D Obserwuję i mam nadzieję, że się odwdzięczysz. :)
    www.mowmipati.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. SUPER tatuaż!!! Fajny blog

    http://r-ozalia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetny :)
    Obserwujemy ? :)
    http://bedifferent-ania.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Ojejku, piękny! :)

    Zapraszam do nas! Jeśli Ci się spodoba będzie mi miło, jeśli zostawisz po sobie jakiś ślad :) IMMH FashionBlog

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję. Zaglądnę z wielką przyjemnością :)

      Usuń
  8. śliczny tatuaż.
    Bardzo mi się podoba :)
    Sama chciała bym mieć taki
    Pozdrawiam

    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wszystko da się załatwić. Jakbyś mieszkała dosyć blisko to nie widzę żadnego problemu.
      Dziękuję i pozdrawiam :*

      Usuń
  9. Całkiem nieźle Ci wyszło! Aż boję się myśleć jak by to wyglądało w moim wykonaniu :D Pozdrawiam i zapraszam do siebie, www.aleksandralaura.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Jaki sliczny!:))
    Klikniesz w linki w nowym poście będę wdzięczna ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Nie dawno rozpoczęłam próbną współpracę z firmą odzieżową... czy mogłabyś mi kliknąć w linki? Bardzo mi zależy, a jeżeli też tego potrzebujesz - nie ma sprawy - odwdzięczę się... :)
    http://ola-watala.blogspot.com/2015/08/cndirect-wygraj-design-bloga.html

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz jest dla mnie ogromną motywacją. Staram się odpowiadać na każde chociaż krótkim "dziękuję"
Dlatego jeśli już jesteś na moim blogu podziel się swoją opinią. To bardzo wiele dla mnie znacz :*

Blog Archive

Google+ Followers