Wish list - choies

Heej. Dzisiaj szybki post i idę korzystać ze słońca. Wiem, że przez wakacje nie wrzucam regularnie postów. Czasami są one w tygodniowych odstępach lub tak jak teraz - dzień po dniu. Zwykle są one chaotyczne, maxx krótkie-kilka zdjęć i koniec. Ale już chyba taka jestem. Nie lubię się zbytnio rozpisywać bo jak już zacznę to szybko nie kończę a nie chcę Was zanudzać zbyt długmi wpisami :)

Możliwe, ze przez najblizsze dni znowu nie pojawi się nic nowego. Brak czasu, brak pomysłów.. Na dzisiaj przygotowałam wish-list od Choies. 

Bluzki,bluzy,spodnie -> najlepsze rzeczy, Duży wybor -> choies

     ZAPRASZAM NA INNE MOJE STRONY

INSTAGRAM -> oli0214 (snap pod tą samą nazwą) ☺

FACEBOOK wciąż prywatny. Nadal brakuje mi czasu i motywacji do prowadzenia publicznego konta ;)

TWITTER -> gdzies tam u góry na pasku jest link jak checie to klikajcie :P

TUMBLR -> fuckinrecklessss - jednak tu zaglądam baardzo rzadko od jakiegoś czasu mimo to zapraszam ☺





Komentarze

  1. Świetne rzeczy ;)
    Wiadomo wakacje,mnóstwo wolnego czasu,a jednak na bloga nigdy go nie ma :)
    MÓJ BLOG <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Święte słowa. Szczególnie przy tak ładnej pogodzie nie chce się siedzieć w domu :D
      Pozdrawiam.

      Usuń
  2. Super rzeczy wybrałaś!
    Zapraszam http://mojemysli-agniecha.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetne są te rzeczy, sama bym niektóre przygarnęła :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Super ciuszki!;)
    Klikniesz w linki w nowym poście będę wdzięczna ;*

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Każdy komentarz jest dla mnie ogromną motywacją. Staram się odpowiadać na każde chociaż krótkim "dziękuję"
Dlatego jeśli już jesteś na moim blogu podziel się swoją opinią. To bardzo wiele dla mnie znacz :*