Last in this Year :)

11:32


Jak Wam mija wtorkowy wieczór? Osobiście swój uważam za udany. W końcu spotkałam się ze swoją przyjaciółką. 

Odkąd przebywam w innym mieście ciężko mi spotkać się ze wszystkimi znajomymi. Zawsze jest coś ważniejszego do zrobienia a niestety przyjeżdżam do swojego domu tylko na weekendy. 

Zima to ten najgorszy okres jak dla mnie. Ciemno, zimno, mało kto lubi wychodzić w taką pogodę, Czasami dobra książka i gorąca czekolada to za mało ☕☕☕




W tym roku to już ostatni post. Od stycznia zaczynam z pozytywną energią. 
Chcę Was tylko zapytać Jakich postów oczekujecie najwięcej? Co ma się w nich znajdować? Jakiej tematyki mają dotyczyć?

Postaram się je dla Was troszeczkę urozmaicić. Ale chcę wiedzieć o czym najbardziej lubicie czytać 




Dla tych, którzy są u mnie od niedawna, będę robić małe "repeat"
Pod każdym nowym postem będę dodawać link do jednego z tych pierwszych :)


You Might Also Like

16 komentarze

  1. stawiaj na jakieś tematyczne posty, myślę, że każdy chciałby coś takiego poczytać :)

    ewamaliszewskaoff.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Myślę, że każdy post na twoim blogu będzie świetny !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, bardzo miło czytać takie komentarze :*
      pozdrawiam

      Usuń
  3. Oj ja też nie przepadam za zimą. Tematyczny post od czasu do czasu to dobry pomysł. Możesz pisać o wszystkim - od mody po zachowania ludzkie :)
    Mój blog :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Odpowiedzi
    1. Dziękuję i również życzę szczęśliwego nowego :*

      Usuń
  5. To może ja troche po angielsku :D
    HAPPY NEW YEAR!

    Zapraszam-Official Patty ! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Haha doceniam. :) Dziękuję bardzo i wzajemnie :)

      Usuń
  6. nice blog, follow you now via GFC and G+
    (Number 881 and 60)
    I would be happy if you follow me back too
    have an nice day =)
    xoxo

    freaky-like-gnui.blogspot.de

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Thank you so much. Of course I follow you back :)

      Usuń
  7. Szkoda, że ten rok się kończy. Mam nadzieję, że dla wszystkich będzie bardzo udany.
    Pozdrawiam i życzę, żeby rok 2016 był niesamowity :)

    http://patutka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, również życzę wszystkiego dobrego w Nowym Roku :*

      Usuń
  8. Zima to ciężki czas. Udanego Sylwestra i Szczęśliwego Nowego Roku! Pozdrawiam!

    lublins.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz jest dla mnie ogromną motywacją. Staram się odpowiadać na każde chociaż krótkim "dziękuję"
Dlatego jeśli już jesteś na moim blogu podziel się swoją opinią. To bardzo wiele dla mnie znacz :*

Blog Archive

Google+ Followers