❄❄Photos Mix❄❄

12:51


Ho - Ho - Ho !!!  Któż to do Was zawitał ? !

Wieem że bardzo dawno mnie tu nie było. Od razu przepraszam. Tak naprawdę miał być to koniec blogowania. Przyznaję, że to wszystko to był mały fake. Blog był założony dla zakładu z moją kuzynką. Jednak zimowe wieczory zachęciły mnie do napisania jeszcze jednego posta.
Muszę przyznać że to mnie zmotywowało i postanowiłam od stycznia w miarę regularnie publikować tu jakieś krótkie posty. !



Na dzisiaj mam mix zimowych zdjęć, outfitów, inspiracji.

❄❄❄Wiecie, że zima w Polsce lubi zaskakiwać. Na razie temperatura jest na plusie ale czuję, że niedługo będziemy musiały wyciągnąć z szafy te grubsze sweterki. Ja osobiście mam kilka ulubionych które zawsze zakładam w mroźne dni. ❄❄❄



Buziaki O.















You Might Also Like

11 komentarze

  1. świetny mix :)

    ewamaliszewskaoff.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo fajne inspiracje
    Pozdrawiam,Madda
    blog ->klik

    OdpowiedzUsuń
  3. Pamiętaj, że najlepsze blogi to blogi pisane z pasji. Posty dodawaj regularnie, to klucz do sukcesu ;)
    Mój blog :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie to sprawiło, że po bardzo długim czasie pojawił się post. Zamierzam to kontynuować :)
      Pozdrawiam :)

      Usuń

Każdy komentarz jest dla mnie ogromną motywacją. Staram się odpowiadać na każde chociaż krótkim "dziękuję"
Dlatego jeśli już jesteś na moim blogu podziel się swoją opinią. To bardzo wiele dla mnie znacz :*

Blog Archive

Google+ Followers