Coś do poczytania


Cześć kochane. ! Jak obiecałam od stycznia zabieram się za nowe posty, bardziej regularne lecz tak samo króciutkie jak były do tej pory.
Nie wiem czemu ale nie lubię się zbytnio rozpisywać. Może dlatego, ze jak już zacznę, to ciężko mi skończyć. :P

Dzisiaj strasznie leniwa jestem, miałam tylko jeden wykład i resztę czasu spędziłam jak na razie w akademiku. Może to i dobrze, bo mam trochę czasu żeby Wam tu wydusić z siebie kilka słów. :)




Przygotowałam trochę zdjęć czasopism, które lubię od czasu do czasu czytać i bardzo je polecam. Oczywiście to nie wszystkie moje ulubione bo jest ich zdecydowanie więcej. Może kiedyś pojawi się reszta.

A teraz uciekam szykować się na domóweczkę do znajomych :D
Buziaki :*














Komentarze

  1. Hi dear! Thank you for your comment on my blog. Yes, I follow you. Let's be friends!
    http://mirandabeautyworld.blogspot.ru/

    OdpowiedzUsuń
  2. Strasznie podoba mi się twój wygląd bloga! też jestem strasznie leniwa pozdrawiam i zapraszam do mnie :)
    http://cheery-friendly-girl.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie jestem leniwa, po prostu czasami są dni kiedy muszę bardziej odpocząc. Ale myślę, że spowodowane jest to moim codziennym, aktywnym stylem życia :)
      Pozdrawiam :*

      Usuń
  3. hi dear, thank you for your comment :)
    If you want to follow each other, follow me and leave me a comment, I follow you back :)
    colourblocking

    OdpowiedzUsuń
  4. Thank you so much, I'll let you know :*

    OdpowiedzUsuń
  5. Great Post!
    Would you like to support each other by follow on GFC & G+?
    Please Let me know if you follow me. I’m also follow back <<

    Love xx
    Official Seol ♥

    OdpowiedzUsuń
  6. great blog! I like it... I follow you on GFC!
    I wait you on my page ;)

    xoxo

    http://blablablalovinglanguages.blogspot.it

    OdpowiedzUsuń
  7. Great post, I love the vogue magazine.
    I'm following you now, I would like if you follow me back;).
    Kisses from Portugal

    http://meninaricameninapobre.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Here I am dear,now I follow you too :-)
    Kisses
    Ale
    http://alespinkfairytale.blogspot.it/

    OdpowiedzUsuń
  9. hey dear, i like your blog! follow4follow?
    kisses from ukraine :-**
    maliovanka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Każdy komentarz jest dla mnie ogromną motywacją. Staram się odpowiadać na każde chociaż krótkim "dziękuję"
Dlatego jeśli już jesteś na moim blogu podziel się swoją opinią. To bardzo wiele dla mnie znacz :*