Nowy rok, nowe postanowienia, nowe przygody :)

05:29

Cześć kochane.

Jak posylwestrowy nastrój?
U mnie do przeżycia. Miło spędzony czas w cudownym gronie.





Co do fajerwerków i innych tego typu bajerów.. Szczerze nie jestrm za tym, raz ze strasznie zanieczyszczamy nimi środowisko, to czasami nie zastanawoamy się, że przez te strzały zwierzęta cierpią. Także jest to problem dla starszych osob. Jednak muszę przyznać, że ich efekt jest nieziemski !




Oczywiście nie moze zabraknąć noworocznych postanowień.
Na pewno na pierwszym miejscu jest praca nad formą, bo niestety ale muszę przyznać że odkąd jestem na studiach to bardzo się zaniedbałam :(

Równie ważne dla mnie jest częstsze odwiedzanie bloga. Pojawi się wiecej postów niż do tej pory.



Na pewno w tym roku odwiedzę co najmniej jedno z ulubionych miejsc. Planuję dużo podróżować i zwiedzać.

To jedne z najwazniejszych postanowień które w tym roku mam zamiar zrealizować.




A Wy? Jak witałyście nowy rok? Jakie są wasze postanowienia? 
Podzielcie się swoimi w komentarzach.

You Might Also Like

32 komentarze

  1. happy New Year!!!!
    http://www.mosaictrends.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Thanks a lot, Also for you all the best :)

      Usuń
  2. Zawsze jak jest Sylwester to zabieram mojego psa do domu, bo się strasznie boi ;/
    http://dreams-first.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Naprawdę szkoda mi tych wszystkich zwierzaków :(

      Usuń
  3. Postanowień nie spisuję, bo to chcę to i tak zrobię ;p
    Mój blog :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Gratuluje wytrwałości. U mnie było różnie ale w tym roku zrealizuje wszystkie swoje cele :)

      Usuń
  4. Zgadzam się co do fajerwerek, najbardziej szkoda mi zwierząt, ale fakt, efekt jest cudowny. ♥
    KLIK-BLOG

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie. Może kiedyś to się zmieni :)

      Usuń
  5. Zyczę Ci spelnienia postanowień i szczęscia w nowym roku :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! Tobie również Wszystkiego dobrego :*

      Usuń
  6. w takim razie trzymam za Ciebie kciuki, oby udało Ci się spełnić te postanowienia :*
    blog: optymistka.

    OdpowiedzUsuń
  7. szczęśliwego nowego roku! :)

    ewamaliszewskaoff.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Great blog dear!!!Would you like to follow each oher?Let me know on my blog ,so I follow back with pleasure....-)
    Kisses
    Ale
    http://alespinkfairytale.blogspot.it/

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja mam trochę postanowień na nowy rok i mam nadzieję, że choć kilka uda mi się zrealizować. Powodzenia w spełnianiu twoich planów! ;D

    martynakrysinska.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Great post. Started following you #61

    OdpowiedzUsuń
  11. Wytrwałości w postanowieniach :) szczęśliwego nowego roku!

    OdpowiedzUsuń
  12. Great post!
    You have a lovely blog! Let me know if you'd like us to follow eachother on GFC and keep in touch?
    AS-Agne

    OdpowiedzUsuń
  13. Wytrwałości :) Szczęśliwego Nowego Roku! :)

    HELLO QUANTI [KLIK]

    OdpowiedzUsuń
  14. Great post! I'm following you, I hope you will follow me too ♥ http://everythinggirlneedstoknow.blogspot.ba/

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz jest dla mnie ogromną motywacją. Staram się odpowiadać na każde chociaż krótkim "dziękuję"
Dlatego jeśli już jesteś na moim blogu podziel się swoją opinią. To bardzo wiele dla mnie znacz :*

Blog Archive

Google+ Followers