Konkurs :D

03:57

☀☀☀ Dzień dobry. ☀☀☀


Pogoda w moim mieście nie rozpieszcza, ale muszę przyznać że z  dnia na dzień jest coraz ładniej.
Właśnie wychodzi słońce co dało mi ogromną motywację do napisania dla was posta :)

Powoli odliczam godziny do wylotu. Już jutro o 13 wyjeżdżam na lotnisko by kolejny raz, choć pierwszy w tym roku zawitać do UK :D

Pewnie w najbliższych postach pojawi się kilka zdjęć, choć nie obiecuję że będzie ich dużo. Wszystko zależy od czasu i pogody jaką tam zastanę :)



Przy okazji wpadłam na pomysł krótkiego KONKURSU. 

Do wygrania jeden z trzech zestawów pierścionków :D



CO MUSICIE ZROBIĆ? To proste.


1. Napisać za co najbardziej lubicie mojego bloga, co Wam się w nim podoba ale też...
2. Podzielić się opinią co Wam się nie podoba lub co mogłabym w nim zmienić
3. Zaobserwować mnie
4. Podać swojego maila, bo właśnie tą drogą będę się kontaktować ze zwycięzcą 
5. Ewentualnie podać nr zestawu który najbardziej przypadł Wam do gustu :D











Uwaga ! Przewiduję jedną wygraną, ale ze względu na 3 komplety, jakie w tej chwili posiadam liczba wygranych może się zwiększyć. Wszystko zależy od Waszych komentarzy i ich liczbie :D
Więc watro zapraszać swoich znajomych do konkursu

Pozdrawiam :*

You Might Also Like

16 komentarze

  1. Również obserwuję ^^

    myhappysunmoontruth.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Życzę udanego wyjazdu do UK! Świetny pomysł z konkursem ja niestety nie wezmę udziału. Może wspólna obserwacja, daj znać u mnie na blogu?

    http://sweets-princess.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Udanego wyjazdu! :)
    tzanetat.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. 1. Piszesz szczerze, to najważniejsze :)
    2. Nie przychodzi mi do głowy nic takiego, może więcej zdjęć.
    3. Obserwuję od dawna
    4. malachowskaada1808@gmail.com
    5. Najbardziej podoba mi się zestaw 1
    Mój blog :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Гарний конкурс!
    Вітання з України!

    http://fashionablegalaxy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. 1.to co piszesz, az chce sie czytac - nawet najwiekszemu leniowi ktory tylko przesuwa posty w dół byleby się wypromować :) szacun!
    2. hmm.. myślę że "obserwarorzy" lepiej by po prawej stronie wyglądali ale to kwestia indywidualna :D
    3. Obserwuje :)
    4. gluchdiana@gmail.com
    5. wszystkie zestawy mi sie podobaja ;)

    Pozdrawiam, twoimioczami.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Amazing post, dear! :) Do you want to follow each other? If yes, please follow me with GFC and Google, instagram, write a comment
    and I follow you back :)

    With love.
    Diana.
    http://www.mirandabeautyworld.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Udanego wyjazdu :)

    www.vidamaravillosaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo lubię lekkie podejście do każdego tematu, a właśnie taki styl pisania gości na Twoim blogu! Jest miło i przyjemnie.
    Jedyne co bym zmieniła to dołożyła w nagłówku jakieś śliczne logo! :D
    Obserwuję jako Melodylaniella (mail: melodylaniella@gmail.com)

    U mnie też jest konkurs! Zapraszam na melodylaniella.blogspot.com.

    OdpowiedzUsuń
  10. Ale piekne <3
    http://xthy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Jej, zazdroszczę wizyty w UK, zabierz mnie ze sobą ;p
    http://magdelblog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Może uda mi się jakoś zmieścić do twojej walizki :D :D
    Może wspólna obserwacja?
    Daj znać :)
    Gabrielle♥

    OdpowiedzUsuń
  13. Również obserwuję!
    pelnapasji.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz jest dla mnie ogromną motywacją. Staram się odpowiadać na każde chociaż krótkim "dziękuję"
Dlatego jeśli już jesteś na moim blogu podziel się swoją opinią. To bardzo wiele dla mnie znacz :*

Blog Archive

Google+ Followers