Niedziela a poniedziałek :)

09:52

Witam Was piękne kobietki !

Znalazłam chwilę żeby Wam napisać co nieco o ostatnich dniach. Wczoraj (niedziela) razem ze znajomymi wzięliśmy udział w Marszu Dla Życia. Ja akurat byłam na nim pierwszy raz ale moi znajomi co roku od 4 lat aktywnie biorą udział w tym wydarzeniu. Dla tych mniej wtajemniczonych główną ideą marszu jest stop aborcji. Tegoroczny temat to : mężczyzna waleczne serce.

Musimy pamiętać że nie tylko kobieta musi sobie z tym wszystkim radzić. Duże znaczenie ma także mężczyzna który powinien być największym wsparciem dla kobiety. Ja jestem zdecydowanie przeciwko aborcji. Każdy powinien dostać tę szansę życia. !
Na pewno nie spodziewałam się aż tak dużej liczby osób. Nie tylko Ci starsi i najstarsi ale także maluchy przyłączyły się do marszu. Atmosfera była nieziemska. Tyle radości i energii było w tych młodych ludziach. Co tu dużo mówić? Była moc !

Dzisiaj dzisiaj.. Jestem pełna energii, mamy cudowny dzień, świeci słońce i mimo, że mam cholernie dużo pracy staram się korzystać z dobrego humoru i odpoczywać :)

Znowu zaczyna się okres kolokwiów, wejściówek i innych pierdołek typowych miesiąc przed sesją. Jakby nie można było tego robić systematycznie przez cały semestr. Mam tylko nadzieję że bez większych problemów uda mi się zaliczyć większość z przedmiotów chociaż już teraz wiem że z niektórymi może być ciężko.

Poza tym trochę zmian u mnie następuje. Co z tego będzie nie wiem. Trzeba tylko czekać :D
Jutro mam na 13 więc jak uda mi się wstać wcześniej to może tu coś napiszę dla Was :D







video

Już od kliku minut edytuję ten post. Blogger strasznie psuje jakość filmików. niestety nie mam na tym komputerze żadnych innych programów do edycji :( no i niestety nie wiem dlaczego cały czas "przekręca" mi ten filmik mimo, że mam go na komputerze w wersji poziomej :(





You Might Also Like

1 komentarze

  1. świetne zdjęcia! ;)

    nowy post, zapraszam:
    ewamaliszewskaoff.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz jest dla mnie ogromną motywacją. Staram się odpowiadać na każde chociaż krótkim "dziękuję"
Dlatego jeśli już jesteś na moim blogu podziel się swoją opinią. To bardzo wiele dla mnie znacz :*

Blog Archive

Google+ Followers