Wracam z podwójną siłą !

10:15


Dzień dobry kochane. 
Wiem, że nie nie raz to mówiłam ale tym razem jestem tego pewna w 100 %.


W ten weekend dużo może się zmienić w moim życiu. Wybieram się na warsztaty talitha kum. Zostałam na nie zaproszona przez kolegę i wiem, że to dobra decyzja by się tam wybrać.
Od poniedziałku będzie pojawiać się więcej postów, tym razem się nie poddam. 
Bardzo zależy mi na tym blogu i wiem, że nie raz zawiodłam Was gdy obiecywałam, że będzie więcej postów a tak naprawdę było ich z miesiąca na miesiąc mniej.



Naprawdę nie macie pojęcia jak bardzo mnie motywujecie. Dzisiaj, gdy weszłam na bloggera (pierwszy raz od tygodnia) zobaczyłam kolejne komentarze, mimo że ostatni post był dodany dosyć dawno. Pojawiają się kolejne obserwacje, co najbardziej mnie cieszy i nakręca na dalsze blogowanie.
Jesteście moim wsparciem za co bardzo Wam dziękuję.



Chcę Wam jeszcze powiedzieć, że zmieni się trochę forma postów. Zdjęcia będą inne, moje własne i tekstu będzie troszkę więcej niż do tej pory.
Na telefonie instaluję bloggera, żeby móc wrzucić od czasu do czasu jakiś post kiedy nie będę miała zbyt dużo czasu by usiąść przy lapku.



Żeby nie zanudzać... jeśli obserwujesz to bądź gotowa na nowy Looyourself a jeśli jeszcze nie zdążyłaś zaobserwować - ZRÓB TO JUŻ TERAZ ! ! 
Im więcej Was będzie, tym więcej będzie postów i zdjęć. Obiecuję, że będziecie z wielką przyjemnością wchodzić na mojego bloga i z niecierpliwością czekać na kolejne posty.

Pozdrawiam i ściskam moocno :* 
Oliwia.

You Might Also Like

4 komentarze

  1. W takim razie czekam na posty :)
    pelnapasji.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. czekam na posty ;)

    pozdrawiam i zapraszam do siebie :)
    ewamaliszewskaoff.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. fajnie, że wracasz do blogowania. czekam na kolejne posty, bo poprzednie bardzo mi się spodobały.
    co powiesz na wspólną obserwację? ja już obserwuje :)

    janoslights.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Miłego dnia :)
    Poklikasz w linki ? Z góry dziękuje :).
    http://bedifferent-ania.blogspot.com/2016/04/banggoodcom.html#comment-form

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz jest dla mnie ogromną motywacją. Staram się odpowiadać na każde chociaż krótkim "dziękuję"
Dlatego jeśli już jesteś na moim blogu podziel się swoją opinią. To bardzo wiele dla mnie znacz :*

Blog Archive

Google+ Followers