Z wielkim humorem :D

07:00

Heej. :D


Wczoraj miałam wstać wcześniej i coś Wam napisać, ale wyszło jak wyszło. W poniedziałek wieczorem pojechałam do przyjaciela oglądać film. Miałam wrócić pierwszym nocnym no ale niestety... zasnęłam u niego. :) 
Nie, nie! żeby nie było to nie moja wina, bo film oglądnęłam w całości (w porównaniu do niego) :)
To on jest z tych którzy zasypiają po 10 minutach filmu. :P Ale u niego tak już bywa, jak się wieczorem przychodzi to zwykle wychodzi z samego rana. Nie powiem bo lubię u niego spać.

Plusem jest to, że przynajmniej się u niego wysypiam, w akademiku czasami jest średnio z tym snem. Rano obudziliśmy się jakoś o 8;30 więc nie mieliśmy zbyt dużo czasu żeby się wyszykować bo on miał na 9;30 rozmowę o pracę. Pojechałam z nim, żeby się trochę mniej stresował :)

Później pojechałam na wykłady i z okropnym bólem brzucha, mięśni i stawów wróciłam do siebie. Przespałam resztę dnia no i nocy :P

Dzisiaj dzień całkiem spoko. Fakt że jest dopiero 16:00 ale mam wyjątkowo dobry humor. To chyba ciągnie się od soboty która była mega udana i niezapomniana :D
Czeka mnie dużo pracy dzisiaj plus pakowanie bo jutro, od razu po wykładach wracam na kilka dni do rodzinnego miasta. 



Dodam Wam tylko, że większość postów które pojawią się w najbliższym czasie będzie w takiej formie ja teraz :D Trochę tekstu, zero zdjęć (mimo że je obiecywałam).
Musicie być wytrwali. Mam strasznie napięty grafik, niestety nie jestem w gimnazjum ani liceum gdzie tego czasu po szkole było bardzo dużo. Rano ledwo mam czas na śniadanie, po uczelni szybko coś jem i ogarniam wszystkie notatki, ćwiczenia, prezentacje. Szczególnie teraz gdzie powoli zaczynają się zaliczenia przed sesjami. 



Będzie więcej czasu, będzie cieplej = będzie więcej zdjęć :D


A teraz.. Komentujcie, obserwujcie, motywujcie !

You Might Also Like

3 komentarze

  1. Trzymam kciuki za zdjęcia! Posty od razu lepiej wyglądają :D U mnie zdjęcia są po tekście najważniejsze więc no haha! Życzę udanych dni wolnego u Ciebie w mieście!
    Littleredcherrysmile click

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję kochana :D Tobie również życzę miłej majówki :)

      Usuń
  2. Tu jest tak pięknie! :)
    Jeden z najlepszych bloga o tej tematyce, w końcu mogę napisać coś tutaj bo mam konto i nawet stworzyłam swój:)
    Może będzie tak samo świetny jak Twój
    Zapraszam
    http://neciiova.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz jest dla mnie ogromną motywacją. Staram się odpowiadać na każde chociaż krótkim "dziękuję"
Dlatego jeśli już jesteś na moim blogu podziel się swoją opinią. To bardzo wiele dla mnie znacz :*

Blog Archive

Google+ Followers