MAC vs Kylie

10:24

Cześć piękne!


Dzisiaj chciałam porównać dwie marki kosmetyków, które są doskonale znane na całym świecie.
Jedna z nich: MAC znana od bardzo dawna na rynku kosmetyków oraz zdecydowanie jedną z "młodszych" lecz myślę że cieszącą się bardzo dużą popularnością szczególnie wśród młodych: seria Kylie Cosmetics.



Post ten kieruję głównie z zapytaniem do Was. Szczególnie czy kupowałyście, korzystałyście czy może macie zamiar w najbliższym czasie dokonać zakupu jakiegoś kosmetyku z jednej z tych firm?




Ja osobiście jestem zakochana w kosmetykach z MAC'a. Miałam z niej 2 szminki, kredki, tusz i cienie ponieważ mój makijaż skupia się szczególnie na oczach :) 
Niestety dawno nie kupowałam nic nowego i został mi tylko jeden cień którego używam w dosyć wyjątkowych sytuacjach (urodziny, imprezy, poważniejsze spotkania itp) 

Co do kosmetyków od Kylie ostatnio zaczęłam się zastanawiać czy może nie dokonać jakiegoś małego zakupu... Ale z drugiej strony obawiam się, że może to być tylko szał wynikający z tego, że są one "wytworem" sióstr Kardashian.

Jeśli macie jakieś kosmetyki tej serii to z chęcią się dowiem co to jest? czy polecacie? czy może nie? 

Czekam na wasze komentarze, a żeby nie było nudno kilka zdjęć :)

Pozdrawiam O. 







\








If you like my blog, please follow me :D



You Might Also Like

19 komentarze

  1. Great products

    xx LL

    www.lalouuula.com

    OdpowiedzUsuń
  2. ciekawe porównanie ;)

    zapraszam do mnie:
    ewamaliszewskaoff.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Też zastanawiam się nad zakupem któregoś z produktów Kylie, ale jak na razie nie jestem zdecydowana co do koloru. :)
    http://mondayxmorning.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie miałam zadnego z produktów, myślę nad zakupem. Świetny post, zapraszam do mnie w wolnej chwili :)
    https://aleksisaliss.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetne zdjęcia:) Ja na produkty Kyle nie mam ochoty, z MACa stosowałam podkład i byłam zadowolona. Super mają też róże.

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetne są te kosmetyki :)
    http://treamicii.blogspot.com/2016/06/coraz-blizej-lata.html

    OdpowiedzUsuń
  7. Jak ja bardzo chciałabym mieć szminki Kylie <3 Są po prostu świetne :)
    http://malwinabeczek.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie używałam kosmetyków Kylie, ale także się nad nimi zastanawiałam :P

    justmajka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Chciałabym kilka odcieni od Kylie Cosmetics, ale najpierw muszę odłożyć na to pieniądze i porządnie się zastanowić. Z tego co wiem przy większych zamówieniu jest wysokie cło :(

    OdpowiedzUsuń
  10. Chciałabym wypróbować kosmetyki Kylie ;)

    http://sk-artist.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. W sumie chciałabym mieć w swojej kolekcji produkty z obu firm. Na temat produktów Kylie słyszałam dość dużo pozytywnych opinii. Polecam obejrzeć trochę filmików na yt zanim zdecydujesz się na kupno, najlepiej nie od młodych dziewczyna tych trochę starszych typu RLM :)

    W wolnej chwili zapraszam do siebie
    http://the-fight-for-a-dream.blogspot.com/
    Blog się spodoba? Zaobserwuj!

    OdpowiedzUsuń
  12. Kosmetyków z Maca raczej wolałabym nie kupować - testują na zwierzętach, ale szminki w płynie Kylie chętnie bym wypróbowała.

    witchhearted.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Nie używałam kosmetyków z żadnej z tych firm, ale wiele osób je poleca :)

    Pozdrawiam ♥,
    yudemere

    OdpowiedzUsuń
  14. Nie używałam jeszcze kosmetyków z tych firm, jednakże mam zamiar w najbliższym czasie zaopatrzyć się w szminkę z MAC'a ;)

    http://istotaludzkaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. mam podobne zdanie co do Kylie, chociaż słyszałam dużo pozytywnych opinii :)
    według mnie najlepiej samemu przetestować i wyrobić własną :)
    http://karik-karik.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. Bardzo interesujący post :) Chciałabym życzyć Ci udanych wakacji!

    W WOLNEJ CHWILI ZAPRASZAM DO MNIE :) MOGŁABYM PROSIĆ O KILKA KLIKÓW ? ZA UCZCIWE KLIKI ODWDZIĘCZĘ SIĘ OBSERWACJĄ :)


    KLIK

    OdpowiedzUsuń
  17. Ciekawe porównanie :)


    https://roseaud.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. Nie miałam nic od Kylie, ale niemiłosiernie kusi mnie zakup szminek :)
    Pozdrawiam,
    sajecka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz jest dla mnie ogromną motywacją. Staram się odpowiadać na każde chociaż krótkim "dziękuję"
Dlatego jeśli już jesteś na moim blogu podziel się swoją opinią. To bardzo wiele dla mnie znacz :*

Blog Archive

Google+ Followers