Wracam po wakacjach :)

04:38

Hej hej :)
Wakacje dla mnie się skończyły. Niestety praca, obowiązki i przyjemności nie pozwalały mi na spędzanie czasu przed laptopem a co za tym idzie nie pojawił się żaden post :(
Wiem, że gdybym się bardzo uparła to bym tu coś nabazgrała chociaż raz na miesiąc. No ale niestety wyszło jak wyszło.
Zaczął się kolejny rok na studiach ale mimo to nie zrezygnowałam z pracy. Jak się więc domyślacie czasu jest jeszcze mniej :( Dzień za dniem mija, wszystko robię w biegu. Mam tylko nadzieję, że nie będę zaniedbywać samej siebie przez to wszystko. 

Posty będą, nie musicie się martwić. Dzisiaj pokażę Wam buty, które zamówiłam sobie jakiś czas temu. Pierwsze kolorowe od bardzo, bardzo dawna. :D Jak wiecie moimi ulubionymi są odcienie czerni, szarości, ciemnozielone oraz bordowe. 

 










Buty zamawiane zza granicy ponieważ tego koloru i modelu z moim rozmiarem nie było na żadnych polskich stronach :( Trochę się na nie naczekałam ale było warto :D 

You Might Also Like

10 komentarze

  1. Śliczne :)
    http://the-rose-style.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Są piękne <3
    Czerwone adidasy są teraz bardzo na topie ;-)

    Pozdrowionka,
    MEG ;-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo ładne buty :)
    Zapraszam-Mój blog
    Odwdzięczam się za każdą obserwacje :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ciekawe buty!
    http://klaudencja.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. I`m absolutely in love with that shoes!
    I`m following ur blog with a great pleasure via GFC and Google+
    Please join me
    Sunny Eri: beauty experience

    OdpowiedzUsuń
  6. Lovely NIKE shoe. my all time favorite brand.

    OdpowiedzUsuń
  7. jakie ładne buty! <3

    http://dalenadaily.com

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz jest dla mnie ogromną motywacją. Staram się odpowiadać na każde chociaż krótkim "dziękuję"
Dlatego jeśli już jesteś na moim blogu podziel się swoją opinią. To bardzo wiele dla mnie znacz :*

Blog Archive

Google+ Followers